translate

23 Φεβ 2013

μερικά από τα βήματα..ως εδώ..

μέχρι να ...εξοικειωθώ με το νέο μου ημερολόγιο, και μέχρι να τελειώσω αυτό που φτιάχνω αυτές τις μέρες, σκέφτηκα να σας δείξω μερικές από τις πρώτες μου δημιουργίες...έτσι για να γνωριστούμε...
πολλά και διάφορα λοιπόν αυτά που προηγήθηκαν τους τελευταίους μήνες, από πραγματάκια για το σπίτι, μέχρι πιο προσωπικά...από μεταμορφώσεις πραγμάτων που ήδη υπήρχαν στο σπίτι, we all love up-cycling and recycling, μέχρι καινούριες τελείως απόπειρες...για δείτε.. 

Το παλιό υφαντό χοντρό σεντόνι έγινε σουπλά με αππλικέ σχέδια τετράγωνα, ρόμβους...


έτσι κάπως και με τα επόμενα σουπλά..χριστουγεννιάτικα αυτη τη φορά αππλικέ δεντράκια από διάφορα υφασματάκια...


θα το καταλάβατε ήδη... μ'αρέσει να χρησιμοποιώ ακόμα και το τελευταίο εκατοστό των υφασμάτων... το αποτέλεσμα ? μαξιλάρια patchwork! τώρα βρίσκονται στο σπίτι της Γεωργίας...ελπίζω πραγματικά να τα χαρεί..φτιάχτηκαν με πολλή υπομονή και αγάπη!!

 δεν μπορούσα να μην την επιχειρήσω.. μόλις είδα το tutorial στο verypurpleperson αποφάσισα πως ..κάτι πρέπει να γίνει.. και ιδού.. η..ανοιξιάτικη καρφίτσα είναι δική μου παρέμβαση..  η τσάντα παραμένει μια υπέροχη και άνετη reversible bag ακόμα και χωρίς αυτήν..

 έτσι λοιπόν για να γνωριζόμαστε...
θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλιά σας..feel free to contact..comments are always welcome
κατερινα.

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφα τα μαξιλάρια!!!Κι εγώ έχω μια μανία να μην πετάω κομματάκια υφάσματος γι'αυτό και στο σπίτι μου επικρατεί ΤΟ χάος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τί ωραία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το blog σου και έχω χαζέψει. Τί ωραία πράγματα φτιάχνεις!!!!!!! Θα σου δώσω βραβειάκι. Πέρνα σε 2-3 μέρες από το blog μου να το παραλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?